AHPGS(Accreditation Agency in Health and Social Sciences)
23 Kasım 2021 Salı
Efsane indirimler yorgunluk ve kaygıya sebep oluyor
Efsane Cuma, Şahane Cuma gibi çeşitli başlıklarla düzenlenen online alışveriş kampanyaları ile ilgili tüketiciler üzerinde yapılan araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin kaçırma korkusu ile alışveriş yaptığı, bunun da yorgunluğa ve kaygıya neden olduğu belirlendi.
''Online Alışverişte Dürtüsel Kullanım, Kaçırma Korkusu, İçtepisel Satın Alma, İnternet Kaynaklı Yorgunluk ve Kaygı arasındaki ilişkilerin incelenmesi'' konulu araştırma hakkında İstanbul Gelişim Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri bölümü Dr. Öğr. Üyesi Hande Gökcek değerlendirmede bulundu.