Sağlık Bilimleri Fakültesi - sbf@gelisim.edu.tr

Sağlık Yönetimi








 Bağımlılığın sanal hâli FoMO ve karşıtı JoMO’yu anlamak pazarlamada olumlu sonuçlar veriyor!


Sosyal medya kullanımı gün geçtikçe artan, hayatımızı yöneten bir faktör hâline gelmeye başladı. Hâl böyle olunca da, FoMO ve JoMO gibi yeni kavramlar ortaya çıktı. Sosyal medya bağımlılığını pazarlama açısından değerlendiren Dr. Öğr. Üyesi Çağla Tuğberk Arıker, etik tartışmalar konunun başka bir boyutunu oluştursa da, markaların sosyal medya pazarlama stratejilerini oluşturup uygularken FoMO ve JoMO olgularını dikkate alarak olumlu sonuçlar alabileceklerini belirtti.


Haberin devamı için tıklayınız.